idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

Äntligen!

Kategori: Allmänt

Äntligen har jobbet kommit igång på riktigt, allt vi lärt oss under 5 veckor teoretisk utbildning har vi nu fått omvandla till praktiskt kunskap! 

Shit, Gud vet att jag var nervös i måndags kväll! Trodde inte att jag skulle kunna nått. Men se på fan, jag kunde massor. Och min handledare har gett mig så mycket beröm. Men även pekat på saker jag kanske missat. 
Så som att jag stressar lite ibland när jag ska ta biljetter eller att jag måste alltid kolla på dörrförreglingslampan. Men, det är inget som inte kommer komma med tiden :)

Jag är trött, men glad. Känner mig oerhört privilegad att ha fått chansen att jobba för SJ som är ett så stort, seriöst företag. Och där jag faktiskt har utvecklingsmöjligheter på jättemånga sätt!
Jag har hittat mitt jobbhem, det är en sak som är säker!

Nu ska jag ladda för en ny arbetsdag med resor mellan NR-CST.



Mvh your one and only Tågvärd Ida.

Xoxo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: