idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

Stockhomssången

Kategori: Allmänt

Idag på våran Sverigeturné har vi stannat till i Stockholm, hälsat på trafikledning och sett vilka det är som sköter diverse växlar och grejer. Känner helt klart att jag ska jobba där i framtiden! Verkar hur kul som helst!

Efter det bar det av mot Jensen för att äta, men efter att ha fått vänta 25 minuter på att få beställa och allmänt otrevligt bemötande tog vi vårt pick o pack och gick. (Jag , Mimmie, Grsnit, Ingrid & Yahya).
Dom fick helt enkelt leva utan oss, och Mimmie fick avreagera sin ilska, bra skit.

Så vi gick till ett supermysigt ställe, som man ser på bilden nedan, på andra sidan gatan. Väl värt besväret :).



Väntar på mat...Granit och Yahya (bakom jättetelefonen).

Vänta på mat... Ingrid och Mimmie :)

Glömde ta en såndär "här är min mat"-bild, så det blev en "här har jag ätit upp min mat"-bild.


Imorgon bär det av söderut och till Malmö. Woop! 

Xoxo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: