idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

Two bottles of whiskey for the way

Kategori: Allmänt


Helgen har varit händelserik, började med att jag försov mig till tåget mot Västerås. Inte så kul, slängde mig i panik i pappas bil och körde formel1 upp till Västerås. Kom i tid i alla fall :)
Väl där hade vi en lite halvtråkig lektion om biljetter. Mest en repris faktiskt. Men kul o träffa alla igen.
Vi drog till Västerås köpcentrum, jag brände pengar på smink, så nu är jag snygg...(kan diskuteras).

Sen tog jag och Arjeta road trip hem till Östergötland, när vi skulle tanka fick vi inte upp tanklocket...KUL! 
Som tur var satt det en pojk inne på macken och han var lite bilkunnig. Tyvärr inte tillräckligt, dock kom hans kompis tutandes i nån bil och det visade sig att han jobbade på Volvo så han kunde en genväg till o öppna lock i baklås. 
Jag har haft så mycket tur på sistone att jag måste fan köpa en triss snart! 

Lördag: hämtade sariz, taggade satan hela vägen hem till mig, fixade oss, drack vin. Och så blev jag jättefull på ingenting :( hur värdelöst som helst. Så åkte hem 23 och däckade. 
Tror det var min kropp som sa åt mig att jag var tvungen o vila efter all stress och dålig sömn, för sen sov jag 11 timmar, vilket är oerhört ovanligt! 

Söndag bestod bara av mys med Sofie och packande av väska inför Stockholm dit jag är påväg nu och ska vara i en hel vecka. 


På väg till Västerås i 140! Wroooom!


Yahya och Arjeta lekte lite 50 shades i VÅ-hissen. Danny tittade på. Fnizz.


På vägen hem ville jsg bara hem! Det gick lite fort. Och jag tar bild, vem är jag!?


480kr kärlek. Man kan faktiskt köpa kärlek - viktigt! 


I looked like this when I woke up, faktiskt. Ibland är jag snyggast nyvaken. Lol.


Nattfari hade saknat mig <3


Ida och Elin...Så jävla gulliga ^^.


Och nu är jag påväg till Stockholm.

Xoxo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: