idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

Det här med sömn...

Kategori: Allmänt



Har haft två helt horribla nätter de senaste två, ja nätterna. Vaknat mitt i natten av mardrömmar och med ångest. Mest på grund av hela situationen på jobbet. Det tär på mig något otroligt.
Vill ju faktiskt inte ens gå tillbaka o jobba de sista dagarna jag har i oktober. Det känns jobbigtbpå många sätt.

Inatt vaknade jag 04:20, pigg som jag vet inte vad, bestämde mig för att inte försöka somna om och ta en tidig morgon helt enkelt.
Tog min medicin vid 05 kanske, och nu känner jag mig så himla orolig i kroppen, för att inte tala om hur torr jag känner mig i munnen, och då har jag faktiskt ätit frukost.
Ni vet, ibland när man inte ätit på länge kan man bli torr i munnen för salivutsöndringen inte blir som den ska (mysigt va?)

Nu vet jag dock inte om all oro beror bara på medicinen, tror att det är så att det blir värre i och med att jag blir lite mer verklighetsmedveten och mer alert på vad en uppsägning faktiskt innebär.
Tror det förstärker hela grejen.

Jobbigt är det hur som helst, och jag försöker sysselsätta mig med saker hela tiden, framförallt cigaretter verkar det som. För det enorma röksuget i samband med Elvanse har då inte minskat.
Men åter igen, det kan ju vara oron i kroppen som spökar.
Längtar till oktober är över. På många sätt.


Xoxo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: