idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

Åååååh , nu funkar internet som det ska igen !

Kategori: Allmänt

Japp, precis som rubriken antyder så funkar vårat trådlösa internet igen, så nu kan vi återgå till att lana facebook tillsammans i vardagsrummet.

Dock är det fortfarande superkallt i huset, eller så är det bara jag som har feber, vet inte.

Och idag har jag inte gått utanför huset en endaste meter, mest pga att det är så kallt här inne att kylan utanför inte lockar det minsta, bara tanken får mig att frysa ännu mer. Och när jag skulle upp till backen igår och hade med kameran och allt, hade jag såklart glömt att sätta i minneskortet!
Det sög, jag som tänkte fota och visa massa roliga saker, får fixa det imorgon. Ska ju åka för första gången i år imorgon också, så kommer nog bjuda på ett par sår och blåmärken, kanske en blåtira över ögat också. Vem vet. 


Nu Skypear jag med Phnom och resten kollar på film. Fan vilka givande liv vi har här. Filmfilmfilmfilm, hehehe.
Men imorgon har jag första jobbdagen klockan 10











Jamenvisst.










Peace out peepz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: