idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

Åh, det är jobbigt att vara mig ibland !

Kategori: Allmänt

Speciellt när man är så populär att man får två jobb på en dag....åååh, phew...

Vilket jobb ska jag ta, jobbet som bagare på mataffären där jag får jobba 40 h/vecka hela dec och sen bestämma mitt eget schema resten?

Eller jobbet i backen som kock på ett café där jag får liftkortet (10 000 sparar jag i så fall), rabatter, malin, matte och patric jobbar där och kan åka innan eller efter jag börjar jobba varje dag?

Jobbet i backen: http://www.skifernie.com/things-to-do/slopeside-deli.aspx


Ehehe, jag har redan bestämt mig faktiskt, vill mycket hellre jobba i backen, men tänker inte tacka helt ja där förrens jag vet att jag får det. Eftersom jag har fått jobbet på extrafoods osv osv, ni fattar.


Nu : mat och film med malin !






Peace out peepz

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Wow! Vilket flyt du har helt plötsligt. Nu håller mammiz tummarna att inte allt rinner ut i sanden. I morgon ska jag galoppa med Nattfari, Puss, puss!

    2011-12-01 | 23:29:49
  • tove larsson säger:

    heja eken :D

    2011-12-02 | 14:45:47
    Bloggadress: http://tovelitove.blogg.se/

Kommentera inlägget här: