idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

Bilder!

Kategori: Allmänt



Här är alla (okej, alla var kanske att överdriva en smula, men ett par.) bilder från i tisdags när jag Jesper Beppo och Patric va ute.


Förresten är det sådär förbannat kallt här nu igen. Mamma jag beordrar en flaska kan jang nu för jag blir sjuk fram och tillbaka hela tiden. Inte kul, buhu.

Skulle varit uppe och åkt idag, men tror inte det blir något med det, för det känns som att något med rakblad har bosatt sig i min hals, det gör så jävla ont!


Bilder:



En av alla döda djur inne på elk, tycker den här ärcoolast dock, jag menar, hur ofta får man se ett bäverskellet (kan vara något annat ocks, möjligheten finns.) med en ros i munnen



Alla fina människor som vi hängde med den kvällen på elk, slutade med att jag följde med rob och kyle (?) hem och drack polkagris-te, eftersom dom visade sig bo grannar med oss.



Ulrika och hennes kompis, som jag tyvärr inte minns namnet på, vet inte en om vi hälsade, haha.



well, yepp. haha



kyle (?) stod för kvällens bild



de som jobbar på elk, kan vara världens bästa bartenders ! 



Ändrade mig, beppo stod för kvällens bild ! hahahaha




Nu: frukost.






Peace out peepz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: