idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

Brutalt julmys på 941 8th ave

Kategori: Allmänt



Julmusik, hela familjen samlad i vardagsrummet, tända ljus en gran som är så fin så fin och såklart alla våra älskade datorer. Men dom får vara med, för dom är en del av oss. Man skulle nästan kunna säga att våra laptops är som trollstavarna är för Ron, Harry och Hermione i Harry potter. Vi kan klara allt med våra datorer, lika så kan dom med sina trollstavar. 
Bara en teori alltså, men tycker den är klart godkänd.


Upptäckte precis att man ser inte kartan alls bra, så ah lägger den på facebook istället. För den är rätt kul. Eller ja om man är intresserad av att veta i vilka kretsar jag rör mig här i fernie såklart. Om man inte bryr sig så är det nog supertrist.


Snart kommer Malin och Tove hit och då blir det julvaka och Tomten är far till alla barnen, blir nog inget Royal ikväll. Känner att denna förkylningen håller på att försvinna, och vill ni veta en fantastiskt komisk sak, vi hittade en knapp idag som fixar värmenivån i huset. Den var ställd på sommar. Inte konstigt att vi blev sjuka och frös ihjäl hela tiden !! Nu är det varmt och skönt här hemma för vi ändrade knappen till vinter. JAG TRIVS !


Lite musik som garanterat är julig och fin:











Hur underbar är inte Tomtens julverkstad ! Fast för mig är det förbjudet att titta på ens lite av det där klippet, förrens imorgon. Då ska vi samlas och se Kalle Anka. sen kan jag titta på klipp hela dagen om jag vill, men efter den 24e december är det slut. Då får man vänta tills nästa år :)







God Jul / Merry Christmas ♥ 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: