idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

can buy me love

Kategori: Allmänt



japp, det går att köpa kärlek. Den som sa att det inte gick att köa lycka hade helt enkelt inte bott i ett dåligt isolerat hus i Kanada under vintern.

Jag Malin och Mathias har köpt ren lycka för 44 dollar på Canadian Tire, det är en varmluftsblås och det bästa som hänt mig. jag kan ärligt säga att jag älskar den.




♥ You varmlouftsblås-sak !


Förstår ni lyckan i att slippa vakna som en stelfrusen fiskpnne varje morgon, hosta som en galnig varje natt och vakna om och om igen för att det är så kallt att man ligger och skakar. No more säger jag bara ! Jag får faktiskt sova nu, hallelujaaah !





Så här glad och söt är jag på morgonen när jag fått sova ordentligt på natten, thihihi fnizz fnizz




Det är huset mitt emot vårat, men det ser exakt lika dant ut som vårat, så nu vet ni det om ni inte redan visste .







Morgonmusik:








Peace out peepz 

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Kolla om det inte finns någon el-madrass och köpa. Tror det blir billigare än ett el-element. Kan bli en chock när elräkningen kommer sedan.

    2011-12-16 | 21:45:15

Kommentera inlägget här: