idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

I don't shine if you don't shine, can you read my mind?

Kategori: Allmänt



När Stockholm vaknar långsamt på droger och på sorg står jag här i Kanada och väntar på det nya året. Japp så är det ! Jag längtar, tror det blir någon bad ass fet hemmafest i någon villa någonstan i ingenstans, dvs bortanför Extra Foods. Men det ska bli kul. Har hört rykten om bonfire och mängder av människor. hehu !


Idag har jag och Hamish slitit som djur på jobbet, soft.
Det är inte direkt behagligt att jobba där i köket, för det står en stor jävla grill och blåser ut 400 grader varm luft, dock tror jag den är i farenheit så det är nog inte 400 grader bokstavligen. Men jag orkar inte räkna ut vad det är just nu. FÖR mycket i alla fall !
Jag liknade en svettig ost i ansiktet idag, shit vad söt jag var.
Nu är jag normal i ansiktet igen så ingen behöver oroa sig, jag chilltaggar hockey ikväll. På utsidan är jag lugn som en filbunke

(om någon vet vart det uttrycket kommer ifrån, tala gärna om det. Det är så fruktansvärt ologiskt. Eller? Kan det kanske vara för att fil är en relativt trögflytande vätska och därför inte plaskar som vatten eller mjölk, men borde det kanske inte vara "jag är lugn som en sirapsflaska" eller så istället. Äh, tror att detta uttryck uppkom innan sirapen förresten.)

Som sagt jag är lugn som en filbunke, men egentligen är jag SUPERDUPERMEGAJÄVLAHETSIGTASTAGGAD ! För det är kul :)


Och förresten blev min tröja supercool när jag klippte lite i den, så cool att jag haft på mig den två dagar i rad, dags att tvätta kanske !



Tänkte även passa på att tala om att jag är inte rädd för mörkret. Känn på den ni, hmm vad kan det betyda...



Taggar för hockey -> Jobb -> Nyår. I exakt den ordningen !



Idag har jag även pratat i telefonen med Sofie, i ca 3 minuter. Lätt värt.





Ibland kan jag se ut såhär






Eller såhär.






Aaaah men trizt låt, jag lovar....








Peace out peepz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: