idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

diverse tankar och funderingar

Kategori: Allmänt



http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article14085637.ab

Jag missunnar inte Rickard Palm kärlek, abslout inte ! 
Det är både underhållande och tragiskt att läsa, denna stackars man, som alla bara skrattar åt, eller för all del försöker rädda. Genom facebook gruppen "Rädda Rickard".

Alltså kommer ju enbart att tänka på den fantastiska serien "Rädda Joppe", En liten kille i alldeles förstora glasögon som har en mullvad, alternativt en förvuxen näbbmus som bästa vän. Den där jävla joppen lyckas denna unge alltid på ett eller annat sätt tappa bort. Åh det är så frustrerande när han skriker om joppen! Jag klarar det inte. Nej jag borde inte titta på joppe programmet då. MEN att blanda känslorna frustration, irritation och skrattanfall är farligt adrenalin-kickande. Prova... funkar som speed eller överdosering av koffein.

Tappade tråden och plockar upp den igen
Och så gör aftonbladet såhär. Som för att spä på hela absurdheten med detta föredetta nyhetsankare som bara föll och föll i rankingen efter att han inte kunde uttala Penelope Cruz namn så är det en liten faktaruta längst ner, inget om honom eller hans Fanta, nej det står om alla hans "turer i SVT". Men alltså, vad har hans "turer i SVT" att göra med att han opererade magen år 2010. öh?

Cred till de människorna som faktiskt startar krig i kommentatorsfältet. HA HA HA FNIZZ VAD NI ÄR ROLIGA.
på riktigt, har askul att läsa det.



  • Jag har idag jobbat 8-halv 5.
  • Jag längtar nu efter tacos som jag hört att vi ska äta.
  • Jag vill hugga en julgran NU, men min bror säger att man kan bli skjuten då. Jag är osäker.
  • Jag har brännt min tunga på en wicked thai soppa idag vid ungefär 11-tiden, jag har fortfarande ont.
  • Jag tror varmluftsblåsen håller på att ge upp, den alstrar mindre värme numera.
  • Jag ska föreslå för Hamish och Olov att vi ska ha en workshop där vi lär oss skära diverse grönsaker, så som körsbärstomater och salladsblad (men även jordgubbar) i fina former.
  • Jag har tur som är från Sverige, för vart jag än i världen kommer så kan jag alltid fira julafton 2 dagar i rad. Baaam!
Om med detta sagt tänker jag nu göra något annat.


Om han bara fått till rätt namn första gången...





Jag älskar detta och så skrattar jag hejdlöst. Och undrar, vem klippte ihop inslaget.








Peace out peepz

Kommentarer

  • Mamma säger:

    ASG

    2011-12-21 | 12:13:34

Kommentera inlägget här: