idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

döende

Kategori: Allmänt



Eller alltså min hals är, känns det som. Igår fick jag panikont i halsen på två sekunder och sen fick jag dödligt hög feber på en halv sekund, kändes som att jag brann igår. Bokstavligt, tänke ett par gånger om det var någon som utförde elak voodoo på mig eftersom jag mådde så dåligt. Tänkte att någon satt med en docka som liknade mig och brände på den. eheh. det var nog inte så. Jag har inte lika mycket feber nu tror jag, mår i alla fall bättre.

Har däremot mucho ondare i halsen och fantastiskt ont i magen, typ lite vid naveln. Fast lite längre ner, varje gång jag hostar eller rör mig gör det fruktansvärt ont. Jag grät lite förut, så ont gör det. FML.

Jag ska dra och jobba snart, börjar elva. Jag har liksom inte råd att vara sjuk.

Tid är pengar och jag har timlön.

Men idag ska vi bara lära oss kaffemaskinen och det anser inte jag vara så ansträngande så det ska jag nog klara, sen ska jag dricka varm choklad och gråta för att det är så jävla synd om mig med Malin på daylodge. Ska se om det finns lite vitaminer här i närheten också. I need vitaminer. 

Tog lite bilder och så på jobbet igår som jag tänke lägga upp senare idag, ska nog ta med stora kameran upp idag också. Känns som att lillebror vill se hur det ser ut där jag jobbar :)











Peace out peeeepz

Kommentarer

  • Broder Tuck säger:

    Det verkar som det går i familjen.

    Nästan lite sjukt!



    / pappa skämt levererat :)

    2011-12-14 | 19:27:57
  • Mamma säger:

    Du måste ta dig till sjukhus Ida. Du är ordentligt sjuk. Kan vara blindtarmsinflammation. Om någon kompis ser detta så meddela Ida snarast.

    2011-12-15 | 13:48:03

Kommentera inlägget här: