idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

En sak att tillägga

Kategori: Allmänt

Att det är så fruktansvärt äcklig mat här, ni som känner mig vet ju hur petig jag är. Men det här är inget att skoja om, inte ens ett vanligt stekt jävla ägg går att äta, åt precis två till frukost. Fick tvinga ner det med juice. 

Det enda som känns bra att äta är havregrynsgröt.

Fast det kanske bara är jag som blivit så matad in i huvudet med att Amerika är så genmodifierat, fullt av färgämnen och ohälsosamt att jag får för mig det? Eller, Nej det är inte jag som inbillar mig, det är så. I Sverige är vi måna om att ha "naturlia färgämnen", om det nu existerar, men här är moralen mer "så mycket färgämne som möjligt".



Åh jag var verkligen bara tvungen att skriva av mig lite :( .

Kommentarer


Kommentera inlägget här: