idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

Fucking up with strangers in strange towns

Kategori: Allmänt



Jag har inte orkat blogga alls, jag är feettt trött. Jag vet inte varför. Igår somnade jag nio. Har nog inte hänt sen jag var 10 år. Hur som helst. Idag har Erik äntligen fått åka sin första dag, dock inte jag för jag har jobbat. Jobba, jobbade, jobbat. Japp varje dag fram till nästa onsdag. öhö.

Men imorgon ska jag försöka hinna åka lite efter jag slutat, nu får det vara slut på latandet, med den här takten kommer jag aldrig bli proffs.

Har även gjort världens fynd på secondhandaffären här i byn. Totalt 8,25 dollar (ca 45 kr) för 3 tröjor och ett par gympaskor. GÖTT.



King Julian, åh vad jag älskar honom, han är lika glad som jag för mina fynd ! You like to... move it!


Run like hell-tröjan ska jag nog designa om lite, antingen blir det förjävligt eller bra. N är det har blivit något av det ska jag visa.


Ikväll blir det med största sannolikhet music trivia på Royal.






Peace out peepz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: