idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

Hetsigare julaftonsmorgon får man leta efter !

Kategori: Allmänt



Malin väckte mig vid nio, redan då var paniken ett faktum, jag skulle ha börjat jobba för en timme sen ! FUCK! Tack tomten, aldrig någonsin har jag fått en sån fin julklapp i julstrumpan på morgonen. eh.

Kommer till jobbet tjugo i tio, en lätt sur chef, men inte värre än så. Tur att det är jul och folk bär renhorn och tomtemössor på huvudet och känner sig allmänt glada och mysiga. (Fick gå hem efter redan en timme) och Malin kom upp och hängde med oss på Slope Side ett tag innan jag fick sluta och vi blev hemsjutsade till dörren av en trevlig man. 

Nu lyssnar jag på julmusik på mitt rum, väntar på att familjen ska logga in på skype och att klockan sen ska bli tre så vi kan dra på Kalle Anka på tvn. Eftersom jag så duktigt har laddat ner denna viktiga händelse. Tror till och med att man kan kolla på det på svt play om man vill, men vågar inte chansa på att ha ett hackigt kalle anka och hans vänner firar jul eftersom internetet inte är kalasbra.

Jag önskar så innerligt att jag var hemma denna dag, inget går upp mot julafton hemma faktiskt, alla de traditioner som går på rutin varje år. Fika hos Petterssons - kalle anka - julmat - chilla med matkoma - paket - leka med paket. och som pricken över i, grädden på moset äta så himla mycket godis ! 

Fast godis delen har jag ju kirrat här, brända mandlar och världshistoriens näst bästa knäck.




Erik har fått sin julklapp nu, en resa till Kanada.
Imorgon åker alla tre familjemedlemar till Malmö för att sova över där och den 26e flyger Erik till Frankfurt och byter flyg för att sedan åka direkt till Calgary där jag hämtar honom. Kanske världens bästa julklapp :D




Wöwöwöwööööw, nu skypear jag med alla hemma, och snart ska jag och Malin gå till bargainshop och köpa klappar till klappspelet :)


Här är min familj :D




Pappa, Mamma och Erik hemma i vardagsrummet, dom tittar på mig på tvn som är till vänster i bilden. Men den syns inte i bilden.



Erik öppnar paket, just där fick han lite CAD tror jag, eller om det var flygbiljetterna kanske. Han fattade att han skulle åka till Kanada, men inte att han skulle åka hit redan om två dagar, OSLAGBAR reaktion på det !



Pappa öppnar paket :)





God jul / Merry Christmas

Kommentarer

  • Anonym säger:

    I agree, INGET slår en jul i Vajdingsea, detta är något endast få kan förstå så, och det är synd om alla övriga men V-sea is tha sheat 4 evah eyyyy<3

    2011-12-25 | 00:32:23
  • Anonym säger:

    Ehm oj, från Elina kan ja tillägga :P

    2011-12-25 | 00:33:43

Kommentera inlägget här: