idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

ingen rubrik

Kategori: Allmänt



Nej jag är för trött för att vara fyndig just nu, jag har snor i hela hjärnan och det är iskallt här hemma. Och jag hinner inte laga frukost. Men blogga det hinner jag.
Vet ni varför? Jo för att den tiden det tar att göra ett blogginlägg på hinner jag tillaga min gröt på. Men...jag kommer inte hinna äta upp den, vilket slöseri va. 

Hinna laga gröt men inte hinna äta upp den, ödets ironi tror jag det kallas, därför är det lika bra att göra ett litet blogginlägg där hela grejen faktiskt blir helt slutförd.


Jaa nää, alla sover och jag är vaken. Det är något fruktansvärt konstigt med min dator, den ställer om sin klocka konstant, kollade nu och kunde konstatera att klockan är 8, fick panik och tänke: Inte nu igen ! (eftersom många gånger ha jag blivit lurad av klockan då det inte är lätt med klockan)

Men sen kollade jag väggklockan som visar 9, och kan även här göra ett konstaterande att nu har minsann datorhelvetet ställt om sig igen. Detta är nog 5e gången sen jag kom hit den gör så . 


VARFÖR VILL DU MIG DETTA ONT?! eller....



Nu ska jag ta min väska på axeln och min bräda under armen och vandra mot lift-stället. Hejja!





Peace out peepz




ps. har med mig mobilen som kamera idag! Får jag högakningsfullt be om en stor applåd tack !. Ds.

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Njutbar blogg. Den enda i sitt slag som faktiskt skriver något läsvärt och på ren svenska. Heja Ida :)

    2011-12-05 | 21:31:22
  • Mamma säger:

    Applåd!!!!. Den enda bloggen som skriver läsbar svenska dessutom :)

    2011-12-05 | 21:32:04

Kommentera inlägget här: