idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

Jag är bäst!

Kategori: Allmänt



True story, idag var jag matte och malin uppe i backen och åkte, blev bara ett åk för mig för jag var så jävla nöjd med det åket, mest för att jag "bara" ramlade typ fem gånger och för att jag klarade typ halva backen själv. Ville behålla den känslan till nästa gång så att jag är riktigt taggad :D

Mitt knä är fortfarande svullet och lila-blått, för det hjälper inte läkningen att åka och falla på det hela tiden haha, men wtf, det ger sig så småningom. Inget jag dör av.

Jag är rätt trött nu och ska iväg till Rob och hämta min väska nu, han var snäll och tog hem den åt mig så jag slapp åka med den i backen. För då kan jag garantera att jag hade ramlat om jag hade varit tvungen att hålla koll på en väska samtidigt. haha.

Igår va vi ute på raging elk och drack lite sen sjöng vi karaeoke på The Fernie Hotel, superkul!
Och gissa vad !? Jag hade med mig kameran ! så bilder kommer upp ikväll.

Ikväll blir det elk -> ghostface killah -> sova.
(kanske)

Och imorgon är det nyöppning på central, kommer bli fest i bynn då kan jag lova. ha.

Nej nu ska jag gå .



Peace out peepz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: