idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

Julklappar till Ida !

Kategori: Allmänt



Ja jag fick massa julklappar i år, på vårat julklappsspel kammade jag hem hela 7 stycken. Mest godis och en vitlökspress. Gött.

Dessutom köpte jag två fina julklappar till mig själv ochså, en Alice i underlandet bok med goth-illustrationer och en stor billabong tisha. Sjukt nöjd, så nöjd att jag haft den tröjan två dagar i rad nu, ehe måste nog kanske tvätta den.

Just nu sitter jag och kollar på shrek, har precis vaknat och känner mig äääääntligen lite utvilad. Längesen jag fick sova till tolv. Resten av gänget är och jobbar.

Igår firade jag christmas day eller vad det nu heter i den engelska världen hos rohan, alex och resten där. Eller ja, dom satt och dog i matkoma när jag kom och sen åt vi efterrätt och då dog dom lite till. Så efter det gick jag vidare till den svenska julaftonen hemma hos Michelle och Stefan, blev inte så länge där. Men det var trevligt ändå :)


Idag kommer Erik ! Klockan 7 kommer jag vara i Calgary och hämta honom, dock kommer han fram redan 3-4 så han kommer få vänta där ett tag, men det får han leva med.


PS. Fick precis en galen supercraveing efter spenat, jävlar vad gott med hade varit med spenat !





Julklappar från Ida till Ida




Hur häftig? Jag bara undrar alltså. Jag älskar den



1 - Oidentifierad smak
2 - Vanilj
3 - Varm Choklad
4 - Choklad
5 - Banana Split
6 - Oidentifierad smak
7 - Kanelbulle
8 - Sockervadd

Dett är små söta godisar som finns i världens sötaste godisaffär som finns i Fernie, Den med varm choklad smakar verkligen varm choklad ! Hel sjukt !



Jag är lite deppig nu för tiden, jag har knappt åkt nånting, och det börjar klia som fan i fötterna, jag vill bara ut ut ut. Det snöade igår och inatt så borde vara lite bra idag i backen, men ska nog försöka åka imorgon, är ledig då med !



Peace out peepz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: