idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

kent & peace and love

Kategori: Allmänt



Ahmen hej igen, jag är glad. Så jävla glad ! Det första som händer när jag vaknar är att jag får veta att kent ska till peace and love, jag kan inte få bättre nyheter på en måndag morgon !

Peace and love 2010 med hanna var Epic, och kent var där den sommaren. Så peace -12 kan inte bli annat är epeliepic!

Och nu är jag sjuk igen, det är den här kylan, det är jobbigt. Jag mår dåligt. Min hud har börjat anta en lila ton istället för den vanliga lik-bleka färg jag föddes med.
Och jag vet att det är inte ett bra tecken när man går åt det lila hållet. Fuck. Ska gå och fråga hyresvärden vad fan det är som pågår ! GAAAH !

Fast jag ska nog vara lite trevligare, mer i stil med : Hejsan, jag undrar varför det är så kallt i vårat hus, hihihi. Du förstår, jag blir sjuk av att det är så kallt...OCH OM DU INTE GÖR NÅGOT ÅT DET NU SKA JAG STÄMMA DIG OCH DIN FIRMA ! :)

För sånt kan man göra på den nordamerikanska kontinenten har jag hört, kanske bara funkar i USA. Men ändå !


Nu ska jag  lyssna på kent.

Jajuste, börjar nya jobbet imorgon ! Stoked !
Måste gå och leta på stan efter svarta skor och svarta byxor som jag ska jobba i, för det måste jag köpa själv. I'm cool with that.


kent nu !




Sami



Sami och Jocke



Tror dessa fantastiska biler är tagna 28e februari 2010, när kent spelade på Annexet i stockholm. Jag Tilla Och Linus was there ! hihi









Peace out  peepz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: