idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

Morni'n

Kategori: Allmänt



God morgon, nu är det sådär jävla kallt här igen att jag tror jag dör ! Malin har blivit sjuk också, och jag tror alla är lite små förkylda, pga att det är kallt här och ibland supervarmt o sen kallt, osv. Men sen är nog inte isoleringen den bästa, det blåser ju in från fönstren, haha.
Kul när det blir 30 minus ute sen, oh yeah! Man skulle vara ett elbolag i Fernie, skulle tjäna storkovan!


Mitt knä är bättre, nu är det väl en golfboll istället, och aa men det gör inte ont på samma sätt längre och det är det som är viktigt :)


Nu blir det frukost. Hör av mig senare när jag inte har ont i halva kroppen lika mycket.


Ja nä, det är inte kul det här, ber mamma att skicka lite Kan Jang till mig snarast! (kan andressen nu så det ska nog gå bra)

Malin och jag är galet ynkliga idag och tänket bädda ner oss i varsin soffa med ett skräckfilmsmarathon och glass (om det finns laktosfri) annars blir det väl något annars supernyttigt, eftersom det här landet fullkommligt svämmar över av nyttigheter! eheh






Greveholm och en påse fryst pommes på knäet, oh yeah !





Peace out peepz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: