idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

no pain no gain

Kategori: Allmänt




Så sant så, har idag skadat mitt knä. woop, not. det gör ont som fan. Ramlade framåt och dundrade rakt på  en isfläck, så både höger knä och höger handled gav upp livet lite idag. Eller bestämde sig för att bli medvetslösa.
Så nu har jag haltat hem och sitter med is på knät för att få svullnaden att gå ner. Varje rörelse är som tusen knivar i knät. 

Men om den brädan trodde den skulle vinna över mig så valde den fel brud att tjaffsa med.
Är redan stokead på nästa gång, förhoppningsvis imorgon, men annars på onsdag.

Och jag har inte haft tid att fota idag, har varit full rulle hela dagen. Kom till backen vid kvart i 10 och hade meeting and greeting på Slopeside, kommer jobba med sjukt softa människor. Sen rakt ut i backen, nervös som fan i sittliften (höjder, iiih), o sen av. Gick väl sådär. heheh, Och sen försöka ta mig ner för backen, japp, det tog sin lilla tid. Falla framåt och bakåt hela tiden. Time to time fick jag dock kläm på det och det gick superbra !

Sen den där lilla incidenten med isfläcken och min energi bara dog. Borde ätit bättre frukost. 

Note to self: ha med dextorosol i backen för att inte tjura ihop och dö.


Nu orkar jag inte mer, är trött.





Peace out peepz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: