idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

Skeppa en julklapp till mig

Kategori: Allmänt












http://www.firstaid.se/sv/trademarks/123/firstaid


Den som önskar mig en god jul och ett gott nytt år får gärna köpa en liten First Aid tisha till mig, den vita. Sinnessjukt snygg.

Jag och malin sitter i köket och lanar facebook o så, lyssnar på musik och the grabgäng spelar NHL hockey tv-spel. ehe.

Jag vet inte om jag skrev det förut men skrev på alla papper för RCR idag. yes sir, officiellt anställd och får liftkortet om en vecka. Och det mina vänner innebär, en hel veckass åkning, utan jobb eller kostnader för jag börjar inte jobba förrens den 13e DEC ! BOOOOYAAAH ! 
Jag fick också hjälp med att ställa in bindningarna på brädan idag, fattar inte hur Kim kunde åka med dom innan ! Men nu är det perfekt för mig så allt känns superdupermegajätteBÄST !

Imorgon...imorgon imorgon imorgon, nää inte så mycket varken nu eller imorgon. På något sätt känns det som att jag väntar på något som aldrig kommer, och jag vet ju att det jag egentligen väntar på är att få dra ut i backen och åka. Så om en liten vecka kan jag det som sagt, frågan är vad jag ska sysselsätta mig fram tills dess?

  • Torrjibba tokmycket?
  • Öva på min smidighet inför säsongen?
  • Skaffa en bättre kondition?
  • Festa galet mycket?
Tror fan det blir en härlig mix av alla 4 !


CHECKA: http://www.freeride.se/blog/freeskifernie/


Peace out peepz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: