idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

Skillad tjej

Kategori: Allmänt

Lämnade Cv;n o grejer i ca 2 timmar igår...Blev väckt av det där jobbet som jag snackade om igår, och dom ville att jag skulle komma in på intervju halv 2. Oh yeaaah !

Man tjänar inte kalasbra, men har ett till på g så hoppas jag kan kombinera båda jobben och på så sätt få in en del cash.

Var ute igår, det var sådär, sköna människor, tråkigt ställe. Hörde att det var utgång ikväll också...men jag vet inte. 














Peace out (for now) peepz

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Oh så härligt Ida. Hoppas det löser sig nu. Ta det lugnt med spriten. Puss, mammizen.

    2011-12-01 | 20:19:19
  • Tilla säger:

    Åh, lycka till min Utter!

    2011-12-01 | 21:31:56

Kommentera inlägget här: