idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

Svett, öl och målbrott

Kategori: Allmänt



Aaa jag vet, jag slänger upp en såndär sjukt mysig rubrik igen, bara för att visa hur feminin och mysig jag är. Men det är  sant. Ikväll har jag svettats, för jag har dansat som en antilop som springer från ett lejon på savannen, (japp då kan ni tänka er hur mycker jag dansat) druckit öl för att det är gott, billigt och ja ehm öl helt enkelt och med tanke på min sjukdomshistoria har jag återgått till målbrottet. Halsen är hesare än hesast och öronen har fått sig en omgång elctro-dubstep-hiphop-reagge. Pip och fjuff !

Borde tvätta av sminket för att vara fräsch och sånt, men jag orkar inte, tyvärr. Hur äckligt det än är så orkar jag inte, fy fan vilken intressant fakta jag langar. Men när man är lite lätt salongsberusad tenderar livet att sakna gränser och just nu ord-kräks jag bara. Haha, kan ju i och för sig bli kul att läsa, hoppas jag. 



Hur som haver, just nu orkar jag inte ta bilder och vara seriös, jag bloggar bara för att jag blivit blogg-tönt och för att jag vet hur mycket dom som faktiskt läser min blogg (speciellt mamma) älskar att läsa om mina upptåg och äventyr varje dag.
Kan berätta om de två julklappar jag köpte mig idag: 
  • En Alice i Underlandet-bok med sjukt coola nya illustrationer.
  • En billabong tisha modell stor herre som jag kan använda som klänning om jag vill, men hey jag är ascool i den.
Och jag ska som sagt vara superseriös och fota allt o så imorgon.



Nej nu ska jag sova för imorgon jobbar jag, och imorgon är det fest och julafton här i den engelspråkiga världen.

Fan, skicka mig på rehab eller häslocenter i dalarna när jag kommer hem , jag behöver nog det. 
(Eh mamma orora dig inte :) )


PS. Elina är mitt största fan ! När kan man börja kalla sig storbloggare?

PS2. Har en känsla av att MGMT skrev låten kids och tänkte på mig...I alla fall textraden "No time to think of consequences", eller ja jag känner ju igen mig. Konsekvenser av vad? Finns det ens konsekvenser av ens handlingar. Nja inte i Ida Ekenbergs värld, där är det bara full fart framåt. Det finns nödbromsar, men dom är fruktansvärt dåliga och bör ses över av en reparatör.





God jul / Merry Christmas

Kommentarer


Kommentera inlägget här: