idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

The Mogul Smoker !

Kategori: Allmänt



Idag har jag varit på biblioteket, försökt skaffa ett lånekort och misslyckats, det kostar 25 dollar och det tycker jag inte är värt. Men Biblioteket har en hylla med gratisböcker så tog en bok där istället. Vill ju egentligen bara bättra min engelska lite, typ stavningen på ord. För det är sjukt svårt med alla wh och th och sånt så om jag läser lite kanske jag lär mig vart alla bokstäver ska vara .




Säger som min vän och vapendragare Malin, ikväll är det världens fest, The Mogul Smoker! Jag är superstokead !
Det är en fest, mitt i skogen från 20:00-08:00. Djs, bonfire, fullmåne (det är det nu). On top of all that, så är det total lunar eclipse, vilket jag tror är månförmörkelse. Och eftersom det inte finns ett enda mål på Fernie-himlen så kan det nog inte bli bättre.

Vad jag hör kommer det komma typ 1000 pers, kan vara sanning kan vara rykte. Jag komer vara där.

Var förbi Michelle på hennes jobb och pratade lite och hon slutar nio, så efter nio är det bara all in mogul smoker night. 

Peppelipeppepp ! 











Peace out peepz



Kommentarer


Kommentera inlägget här: