idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

Shoppa julklappar på internet är det nya svart

Kategori: Allmänt



Jag har blivit sjuk igen...måste egentligen gå och skriva ut papper till sjukhuset så dom får betalt och så, men nej, jag oarkar inte. Ligger i min säng och mår dåligt bara av att snyta mig. FML.

Inte kul, inte alls. Det är inte rättvist att vara sjuk vid jul. Ingen borde vara det.
Vi som skulle hugga gran och koka knäxk och köpa julklappar och grejer idag. Ska ta ett par alvedon och fixa allt sen, egentligen ville jag bara klaga och få lite medlidande i de första raderna på detta inlägg, det klart att lite värktabletter fixar så jag kan göra allt jag måste göra idag. Jag är inte döende. (Som jag dock trodde att jag var förra veckan, ehe)

Idag, nu på morgonen när jag ändå bara hostat och snytit mig var femte minut så har jag funderat på världsjulklappar: http://unicef.se/gavoshop?campaign=apotekhjartat , vad tror ni ger alla dessa människor mest?

Jag tycker Poliovaccinet ger mig en bra deal, för 56 kronor blir 60 personer fria från polio, BOOOYAAH ! In your face polio-sjukdom !

Slände ner lite näringspulver för 450 pers också när jag ändå var i farten, jag tror det beror på att jag kanske känner mig ynklig och lite ledsen just nu. Ingen ska behöva vara sjuk och annat blödigt tjaffs, buhu buhu. Nej nu får det vara bra med sockersöta rader. Jag orkar inte, det är inte min grej att vara sån.

Vet ni vad man dessutom får när man köper en julklapp på unicef? En videohälsning från Mark Levengood, score !



God Jul världen önskar Ida



Nej nu tror jag att jag ska ha lite frukost, borsta håret, och ett par skedar hosmedicin på det. Kanske ska ta och spela julmusik på högsta volym med för nu är klockan faktiskt halv elva och hela huset sover fortfarande. 
Ska nog börja pyssla på julgransprydnaderna också, får se hur dom blir, kanske blir superfina.




Peace out peepz


Kommentarer


Kommentera inlägget här: