idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

Unicorns

Kategori: Allmänt

Yes, I have unicorns instead of monsters underneath my bed. True story.






Jag mår inte så speciellt värst bra, tror jag håller på att bli sjuk, sov i full mjuksklädsutrustning inatt och frös ändå, och halsen gör ont och huvudet känns tungt.
Bu fucking hu.
Det är på tok för kallt här ! 






In your face sjukdom ! Det är SÅ ditt fel att jag blir sjuk.



Jaa, nää vad ska man ta sig till, som mina tidigare inlägg har antytt så händer det inte så jättemycket just nu. Det är mest vänta och vänta. Men på måndag ska jag på min första utbildningsdag på jobbet så det ska bli kul. Eller, kul och kul, kul att det händer något, men Malin, Matte och Patric som redan gjort den säger att det inte är speciellt givande. Får väl se vad dom kan tillföra mitt intellekt. höhö.










Peace out peepz

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Skriv något på Freeski Fernie BC, tack! :)

    2011-12-03 | 20:53:13

Kommentera inlägget här: