idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

sundance kid

Kategori: Allmänt



Det är långt ifrån hälsosamt att bo så här kyligt, jag förstår inte vad det är som är fel. Men det blir ingen värme på övervåningen alls. Och just nu inte på undervåningen heller, fast det är inte så konstigt att det är kallt när någon sänkt värmen till 62 F , vilket är lika med 16 C. och Tänk er då att hälften av de 16 graderna kommer till övervåningen , det är 8 grader C. Åtta små jävla grader varmt, och jag undrar varför jag är sjuk.
Nu vet jag varför, ska från och med nu hålla järnkoll på värmemätaren.

Klockan är 10:17 här, ska gå till biblioteket snart, ska låna böcker och bättra på min engelska. Jag vill egentligen upp och åka men tror inte b´det blir så bra med hostan, och sen vill jag inte åka själv och malin jobbar idag.

Hur som helst bibliotektet: tänkte passa på att köpa frimärken, kuvert och ett block, glömde ta med det hemifrån, känns jättekonstigt, jag som alltid har penna och papper med mig.
Tänkte skriva brev hem nämligen, det flesta upplever väl allt genom min blogg eller facebook i och för sig. Men det är alltid kul att frå brev ! Kanske en souvenir eller något kommer i brevet, jag vet inteeee...

Men jag kan inte allas adresser, så skriv gärna dom i meddelande på facebook eller mejla till mig :)




Detta är biblioteket :D




Jag jobbar där :D hehehehe







Nu ska jag gå till biblioteket!







Peace out peepz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: