idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

Jane Doe

Kategori: Allmänt



jobbat, inte för att det var så svårt. Men Matt som lärde oss allt är en ganska hetsig snubbe så allt ska gå sitfort, lite svårt att hänga med i svängarna. Men jag menar, det är inte direkt svårt att gööra flingor med yoghurt och en jordgubbe, eller att packa ihop wraps. 

Imorgon är första riktiga dagen, jag börjar 8. Själv. Nervös. Men sen kommer Olov vid 9 så då kanske jag blir mindre nervös.

Egentligen är jag inte nervös för att göra själva maten, utan för förberedelserna, Att öppna liksom, men jag tror att våra supervisors kommer vara där från öppning också så kommer inte vara helt själv. Tur det . 

Nu har jag precis kommit hem, liftade med en cool kille i en ännu coolate van. Tänk 70's show typ. Fast det luktade bensin i hela bilen. Urk. 

Jag vet inte vad jag ska hitta på, tror det var därför jag bloggade nu. Vet att vid 6 ska vi iväg och dricka öl, äta pizza och kolla på hockey.

Vad jag hört om Hockeyn så är det mycket slagsmål och att fernie-laget Ghostriders alltid vinner med typ 15-0. Ska bli kul.


Vad göra vad göra vad göra. Kanske borde städa och tvätta lite i mitt rum. Japp, det ska jag göra.










Peace out peepz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: