idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

You had me at Starbucks coffee

Kategori: Allmänt

Det kliar och sticker i mina fötter och ben, idag är det säsongsöppning uppe i backen. Och vad gör jag, jo jag har precis vaknat och sitter i köket, klockan är tio i tio.
Jag borde defenitivt inte sitta här här, utan vara uppe där. Men jag måste sköta ett jobb och skriva på en massa papper idag, för när jag fixat pappersarbetet...då får jag mitt liftkort och då kan jag åka !  :D

Inatt hade jag en konstig dröm, antagligen för att det sista jag tänker på innan jag somnar är att få åka upp till backen. Jag drömde att min snowboard var två delar, det skulle vara så. Liksom som att man åker skidor, fast med snowboarden, och att den var bara kapad rakt av på mitten mellan bindningarna. Kändes helt fel, och det enda jag kunde göra i backen var att åka störtlopp i skogen. Sen vaknade jag...

OCH SER DEN FINASTE DAGEN HITTILS I FERNIE ! (läs första två raderna i inlägget and feel with me)

Vad jag ska köpa för min första lön
  • Nya goggles
  • En parfym
  • Ny jacka


Fuck it, nu har jag ätit frukost pratat med min lilla stora lillebror och nu ska jag åka och signa lite papper som kommer kjedja fast mig på Sloopside i ett halvår.
(som för övrig har Starbucks-kaffe, och jag har för mig att starbucks-kaffe är lite som svenskt kaffe, so they had me at "we have starbucks coffee")





AAAAHHHHMENN , Inte Fin morgon som sagt...











Peace out peepz

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Gud så kul att du fick jobb. Kram, kram!

    2011-12-02 | 20:01:28

Kommentera inlägget här: