idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

XXXO

Kategori: Allmänt



Innan jag startade första låten på spotify när jag kom hem sa jag hög för mig själv; hur kommer ikväll bli? (dvs första låten som kom upp så skulle kvällen bli.)
Dubbelklickade på min spellista och första låten blev XXXO - M.I.A...vi får väl se.

Ska bara spacka fejset lite så ska jag dra o lifta till våran julfest på jobbet, sen efter det är det Drum n bass på Royal och efter det är det rakt i säng för börjar jobba åtta imorgon igen.
Åh det är inte lätt att vara ung.
Har dock härt att man bara är det en gång så känner att jag måste maxa fullt. Eller som Johan, min fina vän i norge skulle sagt: Full mutter. 

Så kvällens ledord är: XXXO och Full mutter. 









Peace out peepz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: