idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

2 för 6

Kategori: Allmänt

Hej hej hej. Jag har ont i magen.


Idag har jag köpt en mobiltelefon och ett kanadensiskt telefonnummer, mobilen var den biligaste och är från 1765 och av märket Samsung så känner inte att det är något vidare värst coolt att ta kort på. Däremot har jag lite andra roliga kort att visa.

Hur som helst, när vi var på väg till mataffären för att köpa telefoner så började det smälla högt som fan uppe i bergen. Vi insåg ganska snabbt att de höll på att spränga bort laviner till öppningveckan. Rätt kul o se faktiskt, stora snömoln som vällde ner för sluttningarna. 

När Malin var på sin informationsdag på jobbet på skidorten så berättade dom att det är relativ hög lavinrisk överallt här, även i gröna backar, iich.
Men jag tror inte det är någon större fara egentligen, det är säker bara så att dom måste säga så för att annars kan dom bli stämda eller nått. Kanada är nog inte helt olikt USA på det sättet.

Nu råslappar jag och Malin på mitt rum innan middagen, som idag består av hamburgare. Och vi ska laga den. Kan inte bli annat än perfekt, då vi gjort ett par tusen hamburgare denna sommar. Hihu.

Har inte fått svar från jobbet jag sökte än, ALLA HÅLLER TUMMARNA OCH BER EN BÖN FÖR ATT JAG FÅR ETT BRA SVAR IMORGON, CAPISH?!




Grannarna...Ska ut o fota dom nu i mörkret också, kommer nog bli bländad.
(Det är alltså julbelysning, allt som ser mer eller mindre onormalt ut är någon form av lys-anordning)


Om man vill det så...HAHA
Lokala skatehallen, det var det och ungefär lika mycket åt andra hållet, mindre skateställe får man nog leta länge efter.





Peace out peepz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: