idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

Allting kommer bli bra igen

Kategori: Allmänt

Nu har jag varit i Kanada i en hel vecka !

Fuck yeah, har sökt jobb hela dagen. Eller okej, i typ 2 timmar, men det finns inte så mycket mer här. Jag menar stan består av ca 200 meter gata med lite affärer. Men det gör inget, för det är super mysigt !
Tror att jag kanske får jobb på ett bageri här, men vet inte. Bageriet är som på Maxi hemma ungefär, så det ligger inne i en stor mataffär. Så får säkert jobba med lite annat också. OM jag får jobbet alltså.

Jag vet inte riktigt vad som händer ikväll, antingen utgång, eftersom det är lill-lördag, woop woopp. Försökter införa konceptet här, det går väl sådär.
Eller så är det tjej-kväll, men har inte hört något från Emma eller Jessica än. Och antagligen utgång efter det, ähäh. blir nog utgång hur vi än gör.

Nu ska vi se film och jag ska messa Jessica.






Ska nu droppa en nyhet...







Jag kommer inte hem i Mars, jag kommer stanna tills nästa höst








Peace out peepz

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Jaha! Så gick det med att jobba resten av livet på Gröna Lund!

    2011-12-01 | 00:12:26
  • Mamma säger:

    Jag älskar din blogg! Inte bara för du är min dotter utan för att den här fantastiskt roligt skriven. Kram!

    2011-12-01 | 05:24:10

Kommentera inlägget här: