idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

God morgon

Kategori: Allmänt

Nu har jag sovit i 12 timmar, det var skönt. Och jag är inte jetlaggad längre.
Dock är jag lite ledsen, det har nämligen regnat konstant sen vi kom hit så typ all snö är borta.
Men på söndag har jag för mig att det skulle bli kallare och det ska komma mellan 5-10 cm snö :) Hoppas det fortsätter så efter söndag, jag har ju inte ens packat upp min snowboard än. Haha

Nu ända sen jag vaknade har jag suttit och filat på min video och sökt jobb, eller jag har kollat runt på jobb. Men jag vill verkligen mest ha jobb På Fernie Alpine Ski Resort, både Malin o Mathias har jobb där. Vore dreamteam om vi alla tre kunde jobba tillsammans. ALLA SKA HÅLLA TUMMARNA FÖR DET!


Nu ska jag snart ta mig ut i regnet tillsammans med Jesper och Patric och köpa en mobil eller ett kanadensiskt kontantkort, är ju himla dyrt att hålla på och smsa varandra med våra svenska telefoner. Vi ska nog också gå förbi mataffären, har hört att alla frukter och grönsaker är baoutastora här, ska fota och visa.
Nord Amerika - the home of genmodefiering.






Nuff said om vädret här just nu





Peace out peepz



Kommentarer


Kommentera inlägget här: