idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

Hype

Kategori: Allmänt

Alltså, ångest inför att blogga. Det känns så jävla mysko att sitta här. Men nu gör jag det och lär väl fortsätta med det.

Fick mina saker från HYPE by MOOD som jag ska prova, ett värmeskydd-spray och ett wax.
Spännande o se om vaxet funkar i mitt långa hår.

Har en hel del saker att fixa, måste fixa tillstånd för att ha mina mediciner med in i Kanada, skaffa bubbelplast för att slå in snowboarden och hjälmen i på flyget.
Håller också på att fixa mina spotify offline-listor till flygresan, lär ju behövas en hel del musik. ehe


Jag vet fortfarande inte om jag ska blogga om Kanadaresan här eller på resdagboken. Det känns roligare och blogga om det på resdagboken, har så många kompisar som är ute o reser dom bloggar där, och vem vet man kanske stöter på nån från Sverige som också är i Kanada. Världen är ju ändå jävligt liten.

Mitt hem de kommande 6 månaderna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: