idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

It's Caturday !

Kategori: Allmänt

Det som jag trodde var en inbrottstjuv visade sig bara vara mattias som försökte komma in eftersom han inte hade någon nyckel, så det var han som lämnat alla dörrar öppna, trampat runt på baksidan och klättrat in genom fönstret.

Phew.

Vi ska tydligen äta pizza idag, jag äter bara pizza om den är som den är hemma. Annars får det nog vara för min del. Jag har verkligen bara degat sönder idag, var uppe på Day Loge ett tag och kollade när Malin jobbade, samt hälsade på Emma och Jessika och det gänget. Men sen har jag bara suttit i soffan o kollat på Harry Potter.
Jävla bra kille den där Harry.

Såg ett ascoolt moln idag, hade tyvärr ingen kamera med mig men om ni tänker er en sjukt stor våg, typ en tsunamiväg som är på väg neråt, så såg det ut över ett av bergen! 
Naturen i Fernie är inte av denna värld.

Idag har jag liftat för första gången helt själv, lite läskigt. Fick åka med två jättegullga killar, Matt och Paul tror jag dom hette. Världens största bil! Nästan så jag blev höjdrädd.

Jag hoppas att jag kan ta mig till backen och åka imorgon, Malin är ledig så det blir lektioner hela dagen.


Är deppig också, har inte fått svar på jobbet än, fasten jag skulle fått det idag. Så utgår från att jag inte fått nått och börjar söka andra jobb nere i byn imorgon. Om nått är öppet dvs, det är ju söndag. Annars blir det på måndag.


True story



Jag vill ju ha jobbet !
Grumpy girl is grumpy.





Peace out Peepz

Kommentarer

  • Pappa säger:

    Oh vilken rolig blogg. Vad jag har skrattat. Du har så´n humor, lite torr, svart och underfundig. Verkligen underhållande. Pappa och jag har skrattat nu på morgonen (sön 27/11 11:44). Läste hela bloggen tillsammans. Jätterolig och välskriven.

    Roliga och tankeväckande kommentarer.

    Ser fram emot mer. Puss, puss <3

    2011-11-27 | 11:46:07
  • Mamma säger:

    Fast inlägget var ju från mig, Mamma :(

    2011-11-27 | 11:46:52

Kommentera inlägget här: