idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

Life/Universe

Kategori: Allmänt

Igår åt vi på ett ställe vi inte kommer äta på igen, Boston Pizza. Wold famous my ass ! Inte gott och inte värt pengarna, men för att citera Patric: "Ida, hur känns det att vara den enda som gjorde det smarta valet att inte äta här."

Och det kändes bra. Sparade ju liksom typ 120 kr. Åt potatisgratäng hemma nämligen.

Jag måste bli bättre på att ha med mig kameran också känner jag, har inte tagit så mycket bilder nu de senaste dagarna, kanske för att jag haft annat för mig.

Imorgon ska vi hyra bil för att ta oss till Cranbrook.
Lista på varför Cranbrook är bättre än Fernie:
  • Man kan fixa SIN-nummer där
  • Maten är ungefär hälften så dyr (så imorgon ska vi handla för ungefär ett halvår framåt)
  • Dollarstore finns där

Men sen var det nog inget mer för Cranbrook är en såndär grå stad har jag hört, lite som Manchester. Grå och tråkig utan karaktär.
Fernie har på sin main street ett western-tema, eller det ser ut som det i alla fall. Så det är supermysigt.
Ska fota, när jag kommer ihåg.

Och dom har inte hört av sig från backen om jobbet än, FML. Men jag ska nog mejla upp till dom sen framåt lunch och se vad dom säger.



















Peace out peepz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: