idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

Tidsfördriv

Kategori: Allmänt

Malin jobbar, Matte jobbar, Patric jobbar och de andra två är väl i någon snödriva någonstans på berget.

Gaaaaaah jag har så tråkigt, har städat hela huset...eh okej, köket och alla 3 toaletter.

När jag kom hem förut idag så var ytterdörren olåst, till min förvåning, fö klockan var inte mer än 12. Trodde inte Beppo och Jesper skulle vara hemma så tidigt, det var dom ju inte heller. Så alltså: ingen är/har varit hemma föra mig. Varför var då dörren olåst?

Ytterligare konstigt: Bakdörren ut till baksidan var också öppen och det är fotspår på baksidan och så ligger det en grön träpinne på marken, jätteskumt. Blev lite rädd för det sista jag gjorde innan vi gick var att kolla så att baksidan var låst.
Även persiennen uppe på mitt rum hade ramlat ner, someone is messing with us. Eller...




hmm...




LITE MER KVALITETS HUMOR !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: