idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

Vous êtes mon jouet

Kategori: Allmänt

HAHAHAHAAAH , jag har inget vettigt att tillägga till idag egentligen.

Förutom att vi köpt en bil, en Van. Det ska bli nice, nu kommer vi äntligen kunna ta oss upp till backen utan att behöva lifta var eviga dag. Och vi kommer slippa lifta med skidor och snowboard och hela alltet.
Tummen upp så att säga.


Jaa nää, men vi har fått igång värmen i huset i alla fall, nu är det beboligt inomhus igen, förut så var det nästan varmare att vara ute än inne. Nu är det inte så, det har snöat i ca 5 timmar. Och de e nice.
Däremot så har internet inte kommit tillbaka, det stör mig det stör alla tror jag.
Så istället för att surfa runt i cyberspace hela dagen har jag och Malin blingat våra naglar och lekt med nagellack i vatten. Konst.

Nu ser mina naglar ut som om dom kom direkt från en Thailändsk mobil-skals fabrik. Fuck yeah. Ska ha så tills de trillar av, troligtvis imorgon eftersom jag köpte sakerna på en affär där allt kostade 1 dollar, men man fick 120 så diamanter. Kvalité inte kvantitet säger jag bara, eller hur var det nu, *fnizz.*

Undrar hur länge jag ska heta Idaho, kanske veckan ut, det var ganska kul, ingen tror på mig. Tills jag berättade :

Att Ida är ett vanligt svenskt namn och min pappa reste mycket innan jag föddes och han tyckte om USA så mycket, och där finns det ju en stat som heter Idaho. Och då tänkte pappa att han slår ihop ett fint svenskt namn med en stat i USA, och då finns ju redan Idaho, så då blev det det. Och här har ni mig !

I Fernie är mitt namn Idaho. I en vecka till i alla fall, om jag orkar. öhö

Det börjar bli farligt rastlöst för min del att sitta fast i vårat hus såhär, måste skaffa jobb och liftkort ytterst snarast för att börja stimulera min överaktiva hjärna.
Jobba mornar och åka på dagarna skulle vara mitt ultimata, men även att jobba 3-4 dagar i veckan och vara ledig och åka resten vore nice.




Hippety hoppety, I don't miss you rävbur. Put on your speedboots because London is calling for us Kings & Queens. Ugly girls and Hip teens that doesn't wear blue jeans do party whit their pain and you should kiss that grrrl, she's a machine !
You will be popular, and big in japan and start wearing purple. I don't wanna be the one that has to say : Hate to say I told you so, you MF.




Peace out peepz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: