idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

Where is my mind

Kategori: Allmänt

Nä alltså idag är en död dag. Riktigt, död söndag, vädret är dåligt, jag har inte fått något mejl, det är kallt i huset och det enda vi gör just nu är att skypea, lyssna på musik och förfina våra cvn.


Men när det är sånahär dagar så har jag en mapp med massa roliga bilder som jag kollar på, så ska lägga upp mina absoluta favoritbilder som jag altid skrattar asmycket åt.










hihihihihihihihihi lol


Nu ska jag fundera ut något meningsfullt att fylla resten av denna dag med, kanske gå och kolla vilken bil som är coolast som vi ska hyra imorgon, eller bygga en snögubbe. Båda två är ungefär lika meningsfulla händelser.



Peace out peepz




13:40 -  Nu kom resten av hushållet hem och eftersom det är 1a advent så ska vi fira det med öl ikväll.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: