idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

Wildcat

Kategori: Allmänt

Har haft det lite svårt med Internet, el och värme här i huset nu ett par dagar. Sen strömavbrottet som var i förrgår har inget riktigt funkat som det ska, just nu sitter jag och tjuv-surfar på ett motells trådlösa internet eftersom vårat krachat totalt. Var och betalade lite hyra och sånt idag och passade på att prata med hyresvärdarna om internet, dom skulle fixa det men vi vet inte när.
Ska ladda upp en film på när det "brann" i elledningarna här utanför lite senare, men Malin har den på sin mobil så måste vänta tills hon kommer hem.

Igår hyrde jag, Malin och Matte en bil för att åka och fixa våra SIN-nummer, var en rolig roadtrip. Hittade Ingången till Harry Potters värld och Hogwarts i ett av bergen ! Det ni!

Och igår var jag på Dodgeball, så himla kul ! Ett av mina bästa beslut i år att gå dit, sen gratis öl på The Pub och efter det drog vi vidare för lite dubstep/drum'n bass på Royal! Fett kul, ska nog köra det som standard på måndagar.
(Händer mycket som är heeelt fukked upp här just nu, allt är baaraa galet ! GALET KUL)

Jag känner mig lite tom i huvudet just nu, kanske för att det inte gick och sova inatt, låg och skakade (bokstavligen) under täcket, i mjukisbyxor, tjocktröja och tjocka strumpor. Kan även vara så att jag känner mig tom för att jag är lite bakiz. Men jag vet inte. eheh.


Nu laddar jag upp massa bilder på facebook istället för här för det går förjävla långsamt när internet inte funkar som det ska, enjoy.




Med tanken på kylan som råder i detta hushåll så kan jag ju tänka tillbaka på sommaren -10 och Peace and Love när det var sinnessjukt varmt istället.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: