idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

2 steg från Fernie

Kategori: Allmänt



Jag skrev ju går att det var min sista kväll, på ett sätt var det det, för kommer inte sova mer i Fernie (sängen är uppbäddad och lakan och allt nerpackat). Men har ju ikväll hela kvällen faktiskt, innan bussen går klockan kvart över 1 inatt. BLÖH. men men, vadå, det är ju bara 12 timmars resa innan den faktiskta resan på 16,5 timmar börjar, underbart. Jag bara längtar efter att resan ska vara över och jag får vara hemma. 

Jag ser faktiskt inte fram emot att flyg överhuvudtaget, det känns bara läskigt och jobbigt, flygplatser, check in's, folk överallt, och framförallt den där överlägsna attityden som 75 % av alla flygresenärer tar på sig när dom ska flyga. VAD ÄR GREJEN?!

Alltså, man är inte speciell längre för att man kan flyga runt i världen, det har inget med förmögenhet eller tid att göra, det är öppet och tillgängligt för alla, kan folk sluta bete sig som om dom vore nått bara för att dom sitter i ett flygplan. Kom igen när du har ett eget !



ALLA ber en bön att väskorna inte väger mer än 20 kg styck och att mitt handbagage inte väger mer än 10 kg. 
Capish?






Yep, Jenna Marbles got that right !








Peace out peepz


Och till "alla" (Mamma och diverse vänner ) som faktiskt läser min blogg
Vi hörs i sverige.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: