idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

Hot Dog Day

Kategori: Allmänt




Sjukt kul dag och kväll !



Började dagen med megastor brunch tillsammans med Malin, Matte, Jesper, Malin, Tove, Jesse, Mark & Phil.



Drack hotshots till frukost (galliano, kaffe och grädde)



Tove & Malin !



Banan-sushi (tortillabröd med nutella på och en manan i mitten samt en jordgubbsskiva) - specialité a la Tove (?)



Malin o resten av brunch-gänget drog upp till backen för att åka med andra hotdoggare, jag kunde inte - för jag har inget skipass, så gick till Michelle istället och lite senare liftade även vi upp till backen....



Till griz bar där resten av våra Svenska kompanjoner drack öl och var dyngsura, eftersom det hade ösregnat hela dagen. Tappra som dom är hade dom ändå åkt (Y)



Full och törstig.



Flashmob !!



Så fint !




Hot Dog day var nice, supernice till och med. Vad som hände efter griz bar: Gick hem förfestade på hot shots och vin, gick till elk med tove malin jesse och phil, drack öl blev full skulle till Royal....Kom aldrig så långt men anledningen till det är något jag håller för mig själv.




Ikväll är det hejdå-fest för Jesse på elk, ska bli soft, inte för att jag har råd att köpa öl men jaja.



Over and out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: