idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

Jag fick mejl

Kategori: Allmänt



*BlippBlipp* "Ett nytt mejl !!"

"Åh kan det vara Grönan som funnit en lösning på mina inloggningsproblem måntro?"

*Klickar förväntansfullt på fliken med hotmail-sidan*

"MSN DEJTING ÖNSKAR EN GLAD PÅSK*

"FML, sadface"


Japp så kan det gå, trodde jag skulle få svar på alla problem, fick jag inte. Inte ens i närheten.

Hur som haver så är det Hotdog Day idag, vilket innebär full 80-tals mundering och fest (Idag är baserat på en film med samma namn, har inte sett den. Men den är från 80-talet).
Men först, innan festen, vinet, dimman och inte att förglömma - färgsprakande tajts och pannband - brunch med hushållet samt Tove och Malin. Fett.

Idag fyller även Drew hela 25 år, festligt.



Ska försöka ta mycket bilder och ladda upp imorgon, och om inte jag fotar bilderna gör nån annan det och så snor jag dom. Vadå...vad är copyright?



Ska fortsätta kolla SATC en stund till, sen får vi se när fehehehezt börjar.














Pijs awt piipz

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Ser ut att vara en poster till en soft-pron-movie. :)

    2012-04-04 | 22:21:51

Kommentera inlägget här: