idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

Last night in Fernie, BC - Canada

Kategori: Allmänt



Japp, inatt är sista gången jag sover i Fernie. Imorgon natt klockan 1 åker jag till Calgary för att åka flygplan till Toronto och sedan vidare till Island för att sen komma hem till Stockholm och Sverige.

Det är en helt okej känsla som bor i min mage just nu, men det är med lite vemod som jag åker hem. Men hade jag inte kännt mig ledsen så hade det ju varit konstigt. Och just som när sommaren kom till Fernie  åker jag hem till Sverige, som har haft sommar-vår, men verkar ha snökyla nu.



Det är bara att bita ihop och ta det som det kommer, acceptera och gå vidare, Fernie, du har varit fantastisk och underbar. Ungefär som en bal på slottet fasten att jag snubblade på min klänning ett par gånger.






Ayay Fernie, see you whenever or in my next life.















Over and OUT.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: