idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

Lucky Me

Kategori: Allmänt



Igår när jag anlände till arlandas ankomsthall, trött, hungrig, svettig och förvirrad så stod Mamma och erik där och väntade med blommor ! Och helt plötsligt kommer Fian, Myrna och Henrik springandes med partytutor, ballonger och en stor banderroll med texten: "välkommen hem" och så var det en svensk och en kanadensisk flagga på.

ÅÅÅÅH underbara människor !





Jag kanske mest såg förvirrad ut men jag var helt överväldigad ! 

Tror inte det blir någon bild på mig därifrån...varför? jo som jag nämnde i föregående beskrivning så är det inte en alltför fin syn. hehehe.


Nu sitter jag på tåget till stockholm, precis som på den gamla goda tiden - pendlar tiden. Ska sova hos Tilla i helgen och imorgon blir det någon form av hemkomst öl, undrar om någon svensk krog har Kokanee..(?)


Och så var det paret på tåget mot stockholm som sitter helt omslingrade, som om det inte räckte med att luta huvudet motvarandra längre så måste hon sitta bakåtvänt så dom kan kramas "på riktigt" alltså, det får finnas gränser för hur mysig man är på offentliga platser !

Undrar om det är okej om jag tar ett kort och säger att jag har en blogg som handlar om "människor som är FÖR mysiga på allmänna platser"









Nu ska jag fortsätta vara en pendlare och lyssna på german sparkel party, LOVE !






Peace out peepz


Kommentarer


Kommentera inlägget här: