idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

Man måste vara frisk för att bli sjuk

Kategori: Allmänt



Igår kväll hände något fantastiskt underbart som gjorde mick olagligt lycklig. Halva nya kentskivan släpptes på spotify ! ALLTSÅ. Behöver jag säga mer egentligen?



Singeln 999 - hela albumet kommer den 25e. hihi.


Idag nu på morgonen drar jag till Stockholm och mitt nya hem över sommaren, kommer bi perfekt, och förbannat trångt. 8 kvadrat och 100 kg packning. Hoppsan. Men det är rätt mycket schampoo och sån skit, och jag har inte direkt mycket kläder, vad fan är det som väger? Jag?

Och åh så jävla trött, vaknade 4.20 - dööööö!

Nej nu pallar jag inte mer. Bloggar väl i mitt nya rum sen, ska fota osåndär skit också, oj vad otrevligt det blev för dig som läser nu. Ha överseende. Tack på förhand - hörs.






Du har din stolthet
Sätt hårt mot hårt









.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: