idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

Perfekt

Kategori: Allmänt



Packa väskan - igen. Fast packade ju inte ens upp kanada-väskan, det var ingen mening med det eftersom på lördag gå nästa flytt och det till Stockholm, höhö (no shit sherlock, som om ingen visste det)
Men den här gången får jag lov att ta med lite mer saker, det ska bli kul.

LÄNGTAR SÅ EFTER ATT FÅ BÖRJA JOBBA ! Längtar så efter sommaren i Stockholm också. Längtar lite efter livet tror jag.


I helgen var jag på besök hos tilla, fick fantastisk fina försenade födelsedagspresenter, body lotion och hand cream samt en rulle med gulliga små sockerhjärtan.



Nu ska jag till sofie, idag är det date på af som gäller, ehe, sen ska vi baka kanelbullar ! hihi.






Min arbetsplats, SLÅ DET OM NI KAN.








Peace out peepz

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Himla söt unge jag har :)

    2012-04-18 | 21:06:11

Kommentera inlägget här: