idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

Tjilli'n i Calgary

Kategori: Allmänt



Nja, inte så värst kanske, är dödligt trött, har gråtit halva min vakna tid idag och är allmänt utmattad. Och nu vill jag gråta igen. 

Sitter på flygplatsen och fick lite tid till att ta det lugnt och vila mig från min blåvalstunga packning. Ett stort plus är att mitt bagage är incheckat hela vägen till Stockholm (: det var en lättnad, vill inte se de där jävla väskorna igen !




Ser så jävla lycklig ut...not, det är dock det bästa jag kan frambringa just nu. Det var så lätt att tänka sig att åka hem när man fortfarande var där, men när det väl hände var det det svåraste, äsch jag vet inte, det är väl bara jag som har mina personliga anledningar till det.

Det ska bli nice att komma hem till alla, till jobb, till sommar, till gröna lund till riktig mat.



Nu kommer jag kissa på mig på flyget för jag har druckit en hel pepsi, vilken tur att jag sitter i gången. FML, jag ville ju sitta vid fönstret !

Kan svära på att det inte finns några filmer att titta på på dethär flyget heller. Längtar till Icelandair-flyget, där finns massa bra filmer *googlade utbudet på Icelandairs flygplan* så som: Avatar, Harry Potter, Titanic osv osv, minns inte mer. Men jag behöver bara Harry Potter för att vara nöjd !







Ska gå och borda mitt flygplan om 45 minuter, ready for take off.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: