idaekenberg

Till den som är intresserad av ointressanta saker.

Det finns magi i ditt motstånd

Kategori: Allmänt







Nu har julklapparna jag köpte till Afrika kommit fram ! Det känns bra :)

Det känns också bra att jag är fantastisk.
Skulle bli såndär världsförälder om jag bara hade råd, dock har jag kanppt råd att leva själv...Eller jag har råd men jag har inte råd, eftersom det är så förbannat svårt att få jobb i det här landet och mitt jobb sträcker sig endast från April - September varje år, så det lilla jag lyckas spara undan varje månad måste gå till att försörja mig det resterande halvåret då Gröna Lund inte är öppet. Men kan ju alltid försöka skänka lite Malariavaccin och pulver emot undernärning så fort jag har en hundring över. Kommer nog ha många fler såna där hundralappar över nu dessutom, då cigaretter inte tar upp så stor del i mitt liv längre. fNiZz.


.








Ge mig fel, ge mig något lika trasigt som du och jag.


















.punkt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: